System Lojalnościowy
1. W ramach aktywności prowadzonej na stronie Sklepu, Zamawiający gromadzi punkty:
• każda złotówka wydana przez Zamawiającego w Sklepie będzie premiowana zdobyciem 3 punktów.
• zamawiający otrzyma 2 punkty za każdą złotówkę wydaną podczas pierwszych zakupów w Sklepie przez poleconego nowego klienta, który zarejestrował się w Sklepie po fakcie polecenia go przez Zamawiającego. Aby naliczenie punktów doszło do skutku nowy klient w czasie robienia zakupów powinien być zalogowany w Sklepie.
• za napisanie recenzji o długości znaków znajdującej się w przedziale 100 – 300 zamawiający otrzymuje 25 punktów.
• za napisanie recenzji o długości przekraczającej 300 znaków zamawiający otrzymuje 75 punktów.
2. Punkty będą doliczone do konta Zamawiającego w terminie do 12 godzin od momentu zatwierdzenia recenzji lub zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane”.
3. Zdobyte w ten sposób punkty promocyjne przeliczają się na rabaty wg następujących zasad:
• od 301 do 600 punktów - rabat w wysokości 1%
• od 601 do 1 200 punktów - rabat w wysokości 2%
• od 1 201 do 3 000 punktów - rabat w wysokości 3%
• od 3 001 do 6 000 punktów - rabat w wysokości 4%
• od 6 001 do 12 000 punktów - rabat w wysokości 5%
• powyżej 12 000 punktów - rabat w wysokości 6%
4. Rabat, o którym mowa w punkcie 3 zostaje udzielony na wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu, nie podlegające cenom promocyjnym. Rabatom nie podlegają opłaty związane z pakowaniem i dostawą produktów.
5. Liczba punktów jest sumowana i widoczna dla Zamawiającego po zalogowaniu się na stronie „Twój profil”, w którym znajduje się również całkowity przysługujący rabat oraz historia zakupów.
6. Jeżeli w okresie 180 dni zamawiający nie dokona kolejnych zakupów ani nie napisze żadnej recenzji liczba punktów i związany z nimi rabat zerują się. Na dwa tygodnie przed spodziewaną datą utraty punktów Zamawiający otrzyma e-mail informujący go o tym fakcie.
7. Zwrot produktu lub anulowanie zamówienia powodują powrót do poziomu punktowo-rabatowego sprzed transakcji. Utracone punkty nie są zwracane.
8. Opłaty związane z kosztami dostawy czy pakowania produktów nie są przeliczane na punkty.
9. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków programu lojalnościowego lub jego zakończenia w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
11. Warunkiem uczestnictwa Zamawiającego w programie lojalnościowym jest konieczność zalogowania się do Sklepu przed złożeniem zamówienia.